> Aber, nik gai hau atera dut ikusi eta atentzioa deitu didalako domekako
> partida osteko agerraldi hori Sevillan: Pizjuaneko - Nervioko bonbonerako -
> prentsa aretoan, itxuraz behintzat, ez dago komunikabide euskaldunik baina
> Eibarko entrenatzaileak lehen balorazio euskaraz egiten du eta ondoren,
> Ebarko iprentsa arduradunak berak beste galdera gehigarri bat egiten dio
> euskaraz.
>
> Apur bat begiratu dut eta aurten joera hau ohikoa dela iruditu zait.
> *Chapeau! *

Gaurkoan, Almerian, Almeriako kazetariak protestaka hasi dira Garitanok
euskaraz hasi duelako prentsaurrekoa, horren aurrean alde egin du:
https://www.youtube.com/watch?v=q1GuH3KjvhQ
http://www.berria.eus/albisteak/110364/gaizka_garitanori_ez_diote_euskaraz_hitz_egiten_utzi_almeriako_prentsaurrekoan.htm
http://www.marca.com/2015/04/26/futbol/equipos/eibar/1430070491.html
http://www.naiz.eus/es/actualidad/noticia/20150426/gaizka-garitano-abandona-la-rueda-de-prensa-tras-no-dejarle-hablar-en-euskara
http://sdeibar.diariovasco.com/noticias/201504/26/garitano-abandona-rueda-prensa-20150426194346.html

San Agustinen Gaizka berak esan zuen bezala, Moyesek agerraldi osoa
ingelesez ematen du, itzultzailea jarri eta denok isil-isilik. Bitartean,
berak ez du aukerarik euskara hutsean berdina egiteko.
ba hori, *Chapeau! *berriro

eneko