De: leire narbaiza arizmendi [mailto:txarg...@gmail.com]
Enviado el: viernes, 16 de enero de 2015 11:40
Para: Eibartarrak zerrenda
Asunto: Re: [eibar] Blogariak Amaraunean, Eibar.org-eko erreleboa

Ene! Zelan gabizen!!!

leire, munduaren dominaziñuan

Oier Gorosabel Larrañaga<txikill...@eibar.org> igorleak hau idatzi zuen
(2015(e)ko urtarrilak 15 17:22):

Leirek:

Bai, Josu, gu hasi giñan eta uste dot Ogrosabel be egon zala!

Bai, baiña Donostiako puntaraiñok juatia txarto etortzen jatala-eta (lekutan
jarri dabe kapittala!), ez genduan jarraittu.
Edozelan be, ni telebisiñoko frentian nabil oiñ. Aste batzutan atzera
Azpimarran hastekua naiz, osasunari buruz ("Mas vale prevenir" estiluan).

--
***
Oier Gorosabel Larrañaga