Aspaldi baten komentau neban hamentxe bertan jendiak zabaltzen dabela
itsu-itsuan zeozer egitteko asmotan, "enprendizaje" madarikatuak bultzatuta.

Eibarren denda pillua itxen dira, baina zabaldu be mordua. Elgoibarren izan
zintzan atzo eta goittik behera ibili. Zuek akorduan izan zittudazen!
Elgoibarren azken aldixan asko itxi dira. Eta zabaldu gitxi!

Herri txikixaguetan egoeria okerragua da.

Eta Bilbon Corte Ingles barruan gaur bertan Starbuks bat zabaldu dabe! Argi
ibili daittezela tabernarixak!

leire n

Leire Abanzabalegi<aban...@hotmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko
urriak 2 10:41):