> Koiunturala orduan :-)

Ez dakit zer ulertu den, baina esan nahi nuena uneko datua dela, aldatu
daitekela.
Adibidez , gaur  bertan IRUN-en edo SORALUZEn, EIBARren baino langabezi
tasa altuagoa da:
IRUN:
http://apps.lanbide.euskadi.net/apps/TM_MUNICIPIO?LG=E&ML=ESTMEN2&MS=Naaa&PROV=20&MUNI=20045
SORALUZE:
http://apps.lanbide.euskadi.net/apps/TM_MUNICIPIO?LG=E&ML=ESTMEN2&MS=Naaaaa&PROV=20&MUNI=20065
EIBAR:
http://apps.lanbide.euskadi.net/apps/TM_MUNICIPIO?LG=E&ML=ESTMEN2&MS=Naaaa&PROV=20&MUNI=20030

Albiste txarra, hiru herrietan goraka egin duela :-(

Eneko