Aitzen detsut, Zaloa!

Ze gogorra, Asier! Kontua da, irudi hori emon nahi dabela zuen gaiñian!
Xenofobixa be tartian, hartu daben erabagixari argumentuak jartzeko. Gero
eta konbentziduago nago!

Gogoratzen zarie, Mogel-Isasi zelan sortu zan? Ez zeguan planeauta,
ikastolia neutralizau nahi zeben. Pasau da denboria, eta plan ha, bueltan.

leire n

Asier Sarasua<asara...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
maiatzak 5 11:10):