Ongi etorri Aitor.
Zure tesiari buruz jakin eta berehala jakinmina izan dut ea Jean Etxeparen
Beribilez liburua sarean aurki ote daitekeen digitalizatuta, eta bai, hori
ere bai:
http://www.liburuklik.euskadi.eus/jspui/handle/10771/10227

Neu ere horrelako lanetan nabil azken urteotan, eta harrituta nago hasi
nintzenetik orain arte (4-5 urte) nola aldatu diren gauzak euskal liburu
eta aldizkari zaharren digitalizazio eta sareratzeari dagokionez. Orain
bertan asko, benetan asko da sarean digitalizatuta eta erraz aurkitzeko
moduan dagoen euskal produkzioa. Euskal testuen gordailua (
http://www.vc.ehu.es/gordailua/) eta Klasikoen gordailua (
https://klasikoak.armiarma.eus/kgriburuz.htm), aitzindarien ondotik,
memoria digital vasca etorri zen (orain bertan ez dabil, baina pasa den
asterarte bazebilen http://www.memoriadigitalvasca.es/), liburutegi handi
batzuk beren katalogetan gero eta lan gehiago digitalizatuta eskaintzen
joan dira, hala nola, Koldo Mitxelena (http://www.kmliburutegia.net/),
Bizkaiko Foru Liburutegia (
http://www.bizkaia.eus/home2/Temas/DetalleTema.asp?Tem_codigo=2542), zer
esanik ez Frantziako Gallica (https://gallica.bnf.fr/accueil/?mode=desktop) edo
Espainiako Biblioteca Nacionalak (http://www.bne.es/es/Inicio/index.html)
ere hainbat eta hainbat funts sarean eskaintzen dituztela, eta euskal
liburuklik (http://www.liburuklik.euskadi.eus/jspui/) bera, iristen
azkenetakoa izan bada ere funts itzelak dituena. Atari gehienetan
hemeroteka atalak itzelak dira aldizkari espezializatu zein prentsaren
milaka zenbaki aztertu daitezkeen, eta gero badira, dokumentazio zentro,
artxibo eta musoean hamaika funts espezializatu, gero eta gehiago digitalki
sarean arakatu daitezkeenak...

Guzti honen gure zerrendakide izan zen Imanoltxu TrebiƱo liburuzaina
ekartzen dit gogora, eta Joan Albret mintegia ere bai, eibar.org-en pegoran
bloga daukana. https://eibar.org/blogak/joana-albret  Eta horrek Euskal
LIburutegi Nazionalaren egitasmoa egingarriagoa egiten duela iruditzen
zait, eta euskal ikasketak asko errazten dituela, edozein tokitatik,
edonork eta edozein ordutan konsultatu, irakurri, aztertu eta ikertu
baitaitezke hainbat eta hainbat lan.

Esandakoa Aitor, ongi etorri zerrendara eta tesia dagokion repositorioan
sareratzen denean jakinaraziko diguzu.

oier.