From: ali [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Wednesday, March 17, 2004 7:04 PM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: [freebsd] qmail atac olayi

Selamlar
Tecrubelerinize danismak isterim.
Tek istedigim gelen dosyalarda vbs, pif, txt, vs gibi gelen emailleri(qmail
de) engellmek istiyorum. Yaniekde bulunan dosyalari ataclarinin dosya
uzantilarina gore bloklamak istiyorum. Ancak hizli bir sey ariyorum zira
makine kaldirmaz. Soyle hizli calisan az bellek yiyien ve kolay kurulan :)
bir kopntrol uygulamasi mevcutmudur Saygilarimla M.Ali VARDAR

For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED] Liste
arsivi: http://lists.enderunix.org ve
http://www.mail-archive.com/[EMAIL PROTECTED]
http://ipucu.EnderUNIX.org  - ihtiyac duyacaginiz kisa bilgiler bu sitede!