Merhabalar,

> Murat Bey sizin scriptin yeni versiyonunu webden indirdim calistirdim, maili
> atan kullaniciya surekli mail atiyor
> EXE dosya gonderdiniz ve mailiniz kabul edilmedi gibi.. bunu nasil
> kesebiliriz, yani bir ikaz versin daha da ikaz etmesin gibi

 Zaten ben o scripti bu gereksiz gordugum ozeliklerden arindirmak ve bos yere fazladan
kontrol adimlarini kaldirarak daha hizli calismasi icin optimize etmistim. Benim
verdigim adresteki scripti alirsaniz daha rahat edersiniz.

 Ayrica sizin buldugunuz versiyon, HTML content ve kalip eslestirme ile SPAM
checking'de yapiyor, ki bu cok gereksiz. Tek yapmak istediginiz uzantiya gore
filtreleme yapmak ise, ve gondericiye de (dikkat, alici degil, gonderici) "boyle boyle
bir mesaj gonderdiniz" seklinde haber gondermek istemiyorsaniz, benim dun verdigim
adresteki script isinizi gorecektir :)

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren