su an makinanin basinda deilim fakat
denedigimde calistirmadigini hatirliyorum,
aksam tekrar deneyecegim,
tesekkur ederim, iyi calismalar.

12.03.2007 tarihinde Orhan Berent <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:

estağfurullah, bir konsol acin grafik ara yuzde. su deyip superuser
olun. k3b deyin program calisacak. not found derse type k3b ya da
whereis k3b deyip, calistirma yolunu bulun.

Orhan Berent

Cevap