tesekkurler
'whereis'  komutu isimi gordu,
peki boyle bir is icin bu programi surekli root olarak mi calistirmak
zorundayim :)

12.03.2007 tarihinde tevfik sirin <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:

su an makinanin basinda deilim fakat
denedigimde calistirmadigini hatirliyorum,
aksam tekrar deneyecegim,
tesekkur ederim, iyi calismalar.

12.03.2007 tarihinde Orhan Berent <[EMAIL PROTECTED]> yazmış: