merhaba;
normalde CoreDuo islemcili ve 1024 mhzlik normal ayarda bir pc yeter. ama
arada fiyat farkı çok olmadığı icin Size tavsiyem;
C2D işlemci ilk serilerden
2048 MHZ ram
160 GB Harddisk(80 Gb ile arasında 5$ Fark olduğu  icin bunu tavsiye ettim)
En düşük düzey bir anakart tavsiyem Biostar olabilir.
DVDRW-Disket Sürücü
bunlar yeterde aratar bile.
eğer yakın bir yerdeyseniz size yardımcı olabilirim fiyatlarda iyi
çalışmalar.

27.03.2008 tarihinde yunus kaplan <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:

> merhaba arkadaşlar.
> arkadaşlar ben freebsd 7,0 ve qmail bileşenlerini kurarak bir sunucu
> kurmak istiyorum.
> elimde bulunan mevcut eski bilghisayarımda kurulum sırasında sürekli
> hatalar alıyorum. evdeki pc eski ve birçok noktada sıkıntı yaratıyor.
> bunları düşünerek bende yeni bir pc toparlamak istiyorum.
> sizin tecrübe ve deneyimlerinize dayanarak freebsd 7,0 ile uyumlu ve qmail
> bileşenlerini rahatlıkla kulana bileceğim bir pc önerisinde
> bulunabilirmisiniz??
>
> sunucunun amacı: freebsd ve qmail, apache ve mysql kurulumları yaparak
> [...]

Cevap