merhabalar
evet normal şartlarda söylediğiniz donanımlara sahip bir pc freebsd için
yeterli olur ama benim amacım masrafa girmişken en uyumlusunu ve beni en az
3-4 sene götüre bilecek bir pc toparlamak. sunucularda CoreDuo yerine xeon
kulanılmasının performans açısından daha avantajlı olduğunu duymuştum.
sanırım xeon işlemci kulanmayı tercih edecegim.
görş ve önerilerin için teşekkürler.
bilgisayarı toparlamak için önerilerinizi bekliyorum.
iyi çalışmalar....

27.03.2008 tarihinde Serkan YANARATES <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:

> merhaba;
> normalde CoreDuo islemcili ve 1024 mhzlik normal ayarda bir pc yeter. ama
> arada fiyat farkı çok olmadığı icin Size tavsiyem;
> C2D işlemci ilk serilerden
> 2048 MHZ ram
> 160 GB Harddisk(80 Gb ile arasında 5$ Fark olduğu  icin bunu tavsiye
> ettim)
> En düşük düzey bir anakart tavsiyem Biostar olabilir.
> DVDRW-Disket Sürücü
> bunlar yeterde aratar bile.
> eğer yakın bir yerdeyseniz size yardımcı olabilirim fiyatlarda iyi
> çalışmalar.

> [...]

Cevap