Bu sistemi şirkete kulanacagım. Mailer ve veriler çok önemli. amacımız
sistemi kurduktan sonra olası verikayıplarını ve sistem hatalarını minimuze
ederek uzun yıllar aynı sistemi kulanmaya devam etmek. Kendi serverimizi
oluşturma uğraşı içindeyiz.

iyi çalışmalar.

31.03.2008 tarihinde Evren Banger <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:

Cevap