Bonjour,

Je confirme cette page n'est pas à jour, je suis en plein transfert suite à
une fusion :

> Thank you for pointing it out. The page you are referring to was not
updated accordingly.

> Please see section 3.6 Transfers of Internet Number Resources under
Policy Restrictions Due to a Change in the Member's Business Structure of
the procedural document Transfer of Internet Number Resources and Change of
a Member’s Official Legal Name:

> https://www.ripe.net/publications/docs/ripe-709#transfer36

Les ressources sont bien bloquées si elles ont été attribuées il y a moins
de 24 mois y compris lors d'une fusion.

Boris