2009/9/14 mvillarino <mvillarino en gmail.com>

> Vai, vai
>
> identidade
> s f PSIC Propiedade do individuo humano de manter constantemente a
> personalidade de seu.
> ======>>>>>>>>>>>>>>>>3 s f DER Personalidade civil dun individuo.
>  4 FILOS principio de identidade Principio lóxico segundo o que un
> termo ten que representar sempre un mesmo concepto ou ten que posuír
> un mesmo referente no discurso.
>
> Identidade, algo que é intrínseco ó individuo ou cousa, de acordo, pero o
obxecto de discusión é un elemento alleo ó obxecto (que non individuo) cousa
que ó identifica ou caracteriza, o obxecto non é a súa identidade, cousa que
si pode acontecer cun individuo (de aí  cando se fala de FILOS... dun xeito
distinto a cando se fala de PSIC...

Could not read the post ID,

Non se pode leer a identidae da mensaxe (!)

Obviamente, non se pode, a identidade non é lexible

Non se pode leer o IDentificador da mensaxe (!)

Mágoa, non sei se é certa a mensaxe....

Asumir a identidade pola "matrícula", e o mesmo que asumir que o individuo é
o que dí o seu DNI, nin menos, nin máis, e xa non digamos cando os conceptos
crean enfrontamentos xuridicos, legais e tamén morais

Por iso abogo por ID como IDentificador.