Xa se lles deu tempo para que decidiran que é o que van facer con
Mancomun. Penso que é hora de solicitarlles que nos aclaren o que van
facer. E non entendo que o despedimento dalgúns ou de todos os
traballadores de Mancomun signifique que Mancomun vaia desaparecer
aínda que teño que dicir que me preocupa as poucas explicacións sobre
o futuro que me chegaron.

O feito de que haxa que actuar con prudencia ou agardar, non quita que
se vaian pensando as accións a tomar nos probables escenarios
futuros...