O Xoves, 13 de Agosto de 2009 14:22:41 Manuel Souto Pico escribiu:
> Bon dia,
>
> Alguén sabe onde poderia encontrar a DTD TBXcdv04.dtd?
>
> É a DTD que inclúen os ficheiros que xera un programa que uso, pero non sei
> de onde a tiraron.
>
> Se esta non é a que usades vós ou a que entendedes que se debería usar,
> poderíadesme dicir cal sería? Ou cales, e que diferenza hai?
>
> Moitísisímas grazas!
>
> --
> Manuel Souto Pico
> Linguistic Services (en/fr/pt/ca > gl/es)
> Tel. +34 686.846.554
> m.soutopico en gmail.com <http://www.msoutopico.es/>
Por agora non, aínda que entendo que contén o mesmo que está definido no
estándar, o que si aparece en google é este script para converter dunha
determinada bd a tbx (jftr)
http://www.marefa.org/extensions/Wikidata/perl-tools/tbx-export.pl

Agora si, saqueino do Swordfish. Se non che vai (o instalador), o que tes que
facer é modificar o ficheiro do instalador (é un script bash cun ficheiro tar
apegado) para que _non_ borre o directorio temporal que crea, logo executalo,
e cando falle (no meu caso pola versión de java), cd /tmp/onde_seja, e fozar
até o ficheiro. Inclúe máis cousas que che poderían ser de utilidade.