Curioso e confuso... (Xabier, non me refiro ao teu correo, que foi claro
e conciso  ;-) ).

Acabo de comprobar que o editor Wordforge [1] é a evolución do que fora
a ferramenta Pootling, feita polo "Translate project" (creadores de
Pootle e o Translate toolkit).

O que me resulta chocante é que o "Translate project" abandonou Pootling
para desenvolver a ferramenta Virtaal [3], que polo menos sobre o papel
ten unhas características [4] que son similares ás que indica Xabier que
ten o WordForge Editor. Ademais o "Translate project" foi durante
bastante tempo financiado polo proxecto Wordforge.

¿Sabe alguén a que se debe esta ruptura/duplicidade?. Sería interesante
se desde Tagen Ata puidésedes comparar as dúas ferramentas (Wordforge
Editor e Virtaal) e comentásedes o resultado.

Un saúdo!
    Felipe.

[1] http://www.khmeros.info/drupal/?q=en/download/Translation_Editor
[2] http://translate.sourceforge.net/wiki/pootling/index