Estou dacordo en xerar unha resposta conxunta.

Eu penso que a resposta ten que chegar tamén aos mesmos medios de
comunicación que publicaron a nova sen informarse un mínimo, ou polo
menos sen por que o que estaba a dicir ese señor non era certo. É dicir,
que publiquen unha rectificación, corrección, aclaración... como se lle
queira chamar.

Leandro Regueiro escribiu: