Dag Cor,
Dank voor testcase etc.
geen probleem.
Het is IIG zinnig om deze bovenstaande opmerking bij de issue te
plaatsen.
Dat toch maar even gedaan...
Je zou wat kunnen bekijken door één document met IE te doen en één met
FF, en dan van beiden de XML-files openen ?
Maar ik ga nu eerst even weer wat anders doen ;-)
Misschien heeft iemand anders even zin om hiermee door te prutsen? Ik
heb eigenlijk nog teveel andere dingen te doen :s
g.,
Maarten
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]