"johny bettens" <[EMAIL PROTECTED]> writes:

> ik hoop dat er
> binnenkort wat goeie documentatie voor Base op de proppen komt want die zal
> ik zeker goed kunnen gebruiken.

Voor zover ik kan overzien ligt de problematiek op het vlak van SQL,
en daarover is veel en goede documentatie te krijgen.

-- Johan

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan