Hi,

----- Original Message ----- From: "Johan Vromans" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[email protected]>
Sent: Friday, July 14, 2006 11:22 PM
Subject: [gebruikers] Re: sql instructies


"johny bettens" <[EMAIL PROTECTED]> writes:

ik hoop dat er
binnenkort wat goeie documentatie voor Base op de proppen komt want die zal
ik zeker goed kunnen gebruiken.

Voor zover ik kan overzien ligt de problematiek op het vlak van SQL,
en daarover is veel en goede documentatie te krijgen.

Klopt, staat veel over op internet.

Zou je er de kosten van een boek aan willen uitgeven, dan kan ik het boek "Teach yourself SQL in 21 days" van SAMS publishing aanbevelen. Dat gaat weliswaar niet direct over base, maar de technieken in dat boek zijn algemeen bruikbaar. Ook zaken als normaliseren e.d. worden daar in uitgekegd. Mogelijk is het voor een appel en een ei te koop bij de Slegte, want er zijn al diverse drukken van uitgekomen.

Benno

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan