On Thu, 28 Apr 2011 16:48:54 +0000
Gökçen Eraslan <gok...@pardus.org.tr> wrote:

> Ozan'la birlikte geçenlerde yaptığımız girişimler sonucunda ekteki
> yama çıktı ortaya. Özetle normalde index.py'deki Index sınıfının
> index methodunda for döngüsü içinde her paket için tek tek yapılan
> pspec.xml/metadata.xml parse etme, sha1sum hesaplama işlemini
> Python'un harika multiprocessing modülünü kullanarak bir süreç
> havuzunda yaptırttık ve 2011 devel farmında indeksleme işlemi 1dk
> 56sn'den, 49sn'ye indi. Bu arada bugün bir değişiklik daha yapıp,
> kaynak paketlerin indekslenmesi için de aynı paralelleşmeyi sağladım.
> Kaynak depolar için de test edebilirsiniz.

 Pek leziz olmuş, elinize sağlık. multiprocessing yüzünden nesne
temelinden uzaklaştık ama bu değişiklik için bence değer, daha sonra
sakin bir kafayla belki bu işi biraz daha farklı yaparız.

 Aklıma takılan tek şeyi pool.terminate() i herhangi bir exception için
tanımlamışız, bunu bildiğimiz bir kaç exception için
sınırlamak (KeyboardInterrupt, pisi... vs.) mümkün mü yoksa özellikle
mi öyle yaptınız ?