09 Mayıs 2011 Pazartesi günü (saat 02:46:09) Onur Küçük şunları yazmıştı:
>  Aklıma takılan tek şeyi pool.terminate() i herhangi bir exception için
> tanımlamışız, bunu bildiğimiz bir kaç exception için
> sınırlamak (KeyboardInterrupt, pisi... vs.) mümkün mü yoksa özellikle
> mi öyle yaptınız ?

Özellikle yaptım, terminate'in her halükarda çağırılması lazım diye düşündüm
processlerin askıda kalmaması için. Bir de zaten herhangi bir Exception
handling yapmayıp, aynı exception'ı raise ile geri fırlatacağı için sorun
olmaz diye düşünüyorum. Mesela KeyboardInterrupt'ı filan CLI handle ediyor
yanılmıyorsam, diğer işlemlerdeki gibi.

--
Gökçen Eraslan