14 Mayıs 2011 Cumartesi günü (saat 14:24:10) Onur Küçük şunları yazmıştı:
>  Bu yamayı da 2009 pisi ye almayı düşünüyorum ne dersiniz ? 2009
> farmında bu indeks işleri çok daha uzun sürüyor, çok işime yarayacak.

Benim için sorun yok da şöyle bir durum var, bizim 2011 farmlarında ben aynı
hızlanmayı tekrarlayamadım nedense pakete bu yamayı aldıktan sonra. Worker
process'ler oluşuyor fakat sadece tek bir core %100 çalışıyordu. Nedenine
henüz bakamadım, lxc'den şüpheleniyorum ama sen de alıp bir denersen süper
olur.

Minik not: Ben yamayı trunk'a commit ederken 79 sütunu geçen yorumları filan
törpülemiştim istersen ordan al sen de, benzer olsun.

--
Gökçen Eraslan