Selamlar Onur Hocam,

KVM modulleri gordugum kadari ile iki paketten cikiyor:  kernel
ve module-compat-kvm

Bu modulu ise module-compat-kvm-userspace  paketi udev kurali ile load
ediyor/

Su anda kernel 2.6.37.6'da ve kvm-intel.ko gibi moduller burada var. Ayrica
module-compat-kvm 2.6.36.1'den kalma modulleri icinden cikartiyor.

Simdi ben libvirt kuruldugunda kvm modulerinin de kurulmasini ve acilista
calistirilmasini istiyorum. Ancak module-compat-kvm'ye dependency eklesem,
eski kvm modulu geliyor, belki sorun cikartir, eklemesem kernel'deki yeni
kvm'yi kullanacak ama modulu modprobe eden bir duzenek yok.

Ne yapmaliyim, yapmaliyiz? Acaba kernel'den bu modulleri cikartip, versiyon
ayni dahi olsa her zaman modul-compat-kvm'den mi cikartsak? Boylece ben buna
baglanti yazip isi bitiririm.

Emre