On 26.05.2011 21:34, Emre Erenoglu wrote:
> Selamlar Onur Hocam,
>
> KVM modulleri gordugum kadari ile iki paketten cikiyor:  kernel
> ve module-compat-kvm
>
> Bu modulu ise module-compat-kvm-userspace  paketi udev kurali ile load
> ediyor/
>
> Su anda kernel 2.6.37.6'da ve kvm-intel.ko gibi moduller burada var.
> Ayrica module-compat-kvm 2.6.36.1'den kalma modulleri icinden cikartiyor.
>
> Simdi ben libvirt kuruldugunda kvm modulerinin de kurulmasini ve
> acilista calistirilmasini istiyorum. Ancak module-compat-kvm'ye
> dependency eklesem, eski kvm modulu geliyor, belki sorun cikartir,
> [...]

module-compat-kvm farklı dizine koyuyor modülleri. module-compat-kvm
ileri geçebilir bizim çekirdeğimizden. module-compat-kvm kuruluysa ondan
cıkanlar, değilse kernelden çıkanlar kullanıma geçiyor.

Dolayısıyla bir şeye bağımlılık yazmanıza gerek yok, çekirdekten zaten
çıkıyor.

--
Ozan Caglayan

Pardus Linux