2011/5/26 Ozan Çağlayan <o...@pardus.org.tr>

> module-compat-kvm farklı dizine koyuyor modülleri. module-compat-kvm
> ileri geçebilir bizim çekirdeğimizden. module-compat-kvm kuruluysa ondan
> cıkanlar, değilse kernelden çıkanlar kullanıma geçiyor.
>
> Dolayısıyla bir şeye bağımlılık yazmanıza gerek yok, çekirdekten zaten
> çıkıyor.

module-compat-kvm-userspace kurulmazsa, kvm modulu modprobe edilmiyor boot
esnasinda. Haliyle kullanicilar gelip listelerde forumlarda soracak niye
sanal makineler yavas calisiyor diye. Sadece buna bagimlilik eklersem, bu
sefer yeni module-compat-kvm modulu ciktiginda, sisteme kurulmayacak.
 module-compat-kvm eklesem, bu sefer eski modul sisteme kurulup kernel'de
gelenin onune geciyor.

Umarim derdimi anlatabilmisimdir.

--
Emre