Hola Jordi,

Acabo el fitxer i li poso *Eina gàbia*, i reviso altres fitxers sobre la caixa d'eines, no fos cas que hi sortís.

Eu

El 11/01/17 a les 7.37, Jordi Mas ha escrit:
El 08/01/2017 a les 23:24, Eulàlia Pagès i Morales ha escrit:
Entesos, i gràcies per l'explicació.

Una altra cosa.

Estic acabant el fitxer caixa d'eines transformació. Només em queden 23
cadenes, en les que hi apareix l'eina *cage tool*, traduït com a *Eina
selecció de regió contínua*. Trobo aquesta traducció massa llarga, jo
proposo traduir-la, tenint en compte altres versions, com a:

*Eina selecció engabiar *o*Eina engabiar*

Al GIMP l'hem traduït com:

Original:     Cage Tool
Traducció:     Eina gàbia

Molt en la línia del que suggereixes

El que és important, és que a tots els llocs li diem igual.

Jordi,