HTML rulz?? quin telefon/correu té aquest senyor? P.D: Si vols fer un flame obre un fil a part please, ja fa temps que ens coneixem.. P.D2: al final escriuré en castellà a veure si així ho entens millor, ja que dels dos últims correus que he escrit a les llistes m'has contestat coses que no tenien res a veure amb el tema.
2011/11/8 Sebastian Galeano <[email protected]> > HTML rulz!! > > 2011/11/8 Jordi Soler <[email protected]> > >> Hola, >> >> algú té contacte amb aquesta gent EA3RCP Radioclub Puigcerdà? >> >> http://radioclubcerdanya.blogspot.com/ >> >> Gràcies >> >> -- >> >> >> Jordi Soler >> [email protected] >> S.E.T.U.P. Informàtica S.L >> http://www.setup.cat >> http://botiga.setup.cat >> tel: 93.881.42.48 fax:93.881.42.67 >> >> <http://www.facebook.com/SETUPVIC> <http://twitter.com/setup> >> >> >> _______________________________________________ >> guifi-usuaris mailing list >> [email protected] >> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris >> >> > > _______________________________________________ > guifi-usuaris mailing list > [email protected] > https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris > > -- Jordi Soler [email protected] S.E.T.U.P. Informàtica S.L http://www.setup.cat http://botiga.setup.cat tel: 93.881.42.48 fax:93.881.42.67 <http://www.facebook.com/SETUPVIC> <http://twitter.com/setup>
_______________________________________________ guifi-usuaris mailing list [email protected] https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
