HTML rulz?? quin telefon/correu té aquest senyor?

P.D: Si vols fer un flame obre un fil a part please, ja fa temps que ens
coneixem..
P.D2: al final escriuré en castellà a veure si així ho entens millor, ja
que dels dos últims correus
que he escrit a les llistes m'has contestat coses que no tenien res a veure
amb el tema.

2011/11/8 Sebastian Galeano <[email protected]>

> HTML rulz!!
>
> 2011/11/8 Jordi Soler <[email protected]>
>
>> Hola,
>>
>> algú té contacte amb aquesta gent EA3RCP Radioclub Puigcerdà?
>>
>> http://radioclubcerdanya.blogspot.com/
>>
>> Gràcies
>>
>> --
>>
>>
>> Jordi Soler
>> [email protected]
>> S.E.T.U.P. Informàtica S.L
>> http://www.setup.cat
>> http://botiga.setup.cat
>> tel: 93.881.42.48 fax:93.881.42.67
>>
>> <http://www.facebook.com/SETUPVIC> <http://twitter.com/setup>
>>
>>
>> _______________________________________________
>> guifi-usuaris mailing list
>> [email protected]
>> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>>
>>
>
> _______________________________________________
> guifi-usuaris mailing list
> [email protected]
> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>
>


-- 


Jordi Soler
[email protected]
S.E.T.U.P. Informàtica S.L
http://www.setup.cat
http://botiga.setup.cat
tel: 93.881.42.48 fax:93.881.42.67

<http://www.facebook.com/SETUPVIC> <http://twitter.com/setup>
_______________________________________________
guifi-usuaris mailing list
[email protected]
https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris

Responder a