2011/11/8 Jordi Soler <[email protected]>
>
> Gràcies per l'aportació David,
> abans d'escriure el correu ens agradaria saber si hi ha algun/a que hi té 
> contacte
> doncs estem intentant moure fils amb l'Albert Homs a la Cerdanya i sempre es 
> millor anar
> referenciat que no un correu "fred" doncs es tracta una mica de compartir 
> infraestructura.

bones,
tal com li vaig dir a l'albert coneixo gent a puigcerdà, fa dos dies
els hi he tirat una pedrada aviam si es desperten una mica, ja
l'hivern passat els hi vaig estar menjant la orella amb guifi i
estaven molt interessats.

volem mirar de parlar amb la persona que porta la xarxa wifi de
puigcerdà per mirar quines sinèrgies hi pot haver.

l'hivern passat es van adormir i se'ns va tirar la primavera a sobre i
des d'allà ja no van fer res més :(

adrià coneixes a la gent dels radioaficionats de la cerdanya?

moltes gràcies

>
> Gràcies de nou de totes maneres
>
> Jordi
>
> 2011/11/8 David Pinilla Caparrós <[email protected]>
>>
>> -----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----
>> Hash: SHA512
>>
>> El 08/11/11 23:28, Sebastian Galeano escribió:
>> > HTML rulz!!
>> >
>> Pista: Veure codi font + buscar --> Escriure @ o mailto
>>
>> ;)

>
> --
>
>

Hola,

algú té contacte amb aquesta gent EA3RCP Radioclub Puigcerdà?

http://radioclubcerdanya.blogspot.com/

Gràcies

>
> Jordi Soler
> [email protected]
> S.E.T.U.P. Informàtica S.L
> http://www.setup.cat
> http://botiga.setup.cat
> tel: 93.881.42.48 fax:93.881.42.67
>
>
>
>
> _______________________________________________
> guifi-usuaris mailing list
> [email protected]
> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>
_______________________________________________
guifi-usuaris mailing list
[email protected]
https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris

Responder a