2011/11/8 Jordi Soler <[email protected]> > > Gràcies per l'aportació David, > abans d'escriure el correu ens agradaria saber si hi ha algun/a que hi té > contacte > doncs estem intentant moure fils amb l'Albert Homs a la Cerdanya i sempre es > millor anar > referenciat que no un correu "fred" doncs es tracta una mica de compartir > infraestructura.
bones, tal com li vaig dir a l'albert coneixo gent a puigcerdà, fa dos dies els hi he tirat una pedrada aviam si es desperten una mica, ja l'hivern passat els hi vaig estar menjant la orella amb guifi i estaven molt interessats. volem mirar de parlar amb la persona que porta la xarxa wifi de puigcerdà per mirar quines sinèrgies hi pot haver. l'hivern passat es van adormir i se'ns va tirar la primavera a sobre i des d'allà ja no van fer res més :( adrià coneixes a la gent dels radioaficionats de la cerdanya? moltes gràcies > > Gràcies de nou de totes maneres > > Jordi > > 2011/11/8 David Pinilla Caparrós <[email protected]> >> >> -----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- >> Hash: SHA512 >> >> El 08/11/11 23:28, Sebastian Galeano escribió: >> > HTML rulz!! >> > >> Pista: Veure codi font + buscar --> Escriure @ o mailto >> >> ;) > > -- > > Hola, algú té contacte amb aquesta gent EA3RCP Radioclub Puigcerdà? http://radioclubcerdanya.blogspot.com/ Gràcies > > Jordi Soler > [email protected] > S.E.T.U.P. Informàtica S.L > http://www.setup.cat > http://botiga.setup.cat > tel: 93.881.42.48 fax:93.881.42.67 > > > > > _______________________________________________ > guifi-usuaris mailing list > [email protected] > https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris > _______________________________________________ guifi-usuaris mailing list [email protected] https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
