Doncs com a minim tornar a moure el tema guifi a la cerdanya ;) Pots donar veus i comencem a fer algu? De cara al gener si vols podriem plantejar de fer una xerrada i tot aprofinant que hi ha mes gent a la comarca.
Salut! On 09/11/2011 23:44, "adria martinez" <[email protected]> wrote: Hola a tots! Doncs no, no els conec, que corre pels vostres caps?? Saluts! El 09/11/2011 23:37, "Blackhold" <[email protected]> escribió: > > 2011/11/8 Jordi Soler <[email protected]> > > > > Gràcies per l'aportació David, > > a...
_______________________________________________ guifi-usuaris mailing list [email protected] https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
