Doncs com a minim tornar a moure el tema guifi a la cerdanya ;)

Pots donar veus i comencem a fer algu? De cara al gener si vols podriem
plantejar de fer una xerrada i tot aprofinant que hi ha mes gent a la
comarca.

Salut!

On 09/11/2011 23:44, "adria martinez" <[email protected]> wrote:

Hola a tots! Doncs no, no els conec, que corre pels vostres caps??

Saluts!
El 09/11/2011 23:37, "Blackhold" <[email protected]> escribió:


>
> 2011/11/8 Jordi Soler <[email protected]>
> >
> > Gràcies per l'aportació David,
> > a...
_______________________________________________
guifi-usuaris mailing list
[email protected]
https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris

Responder a