Aquests periodistes...

Com ja sabeu, avui he anat a Madrid, i mentre dinava, m'he trobat al restaurant a l'amic Alierta. Es veu que l'home s'està fent gran i ja n'està una mica cansat, sobretot està desmotivat des de que Vodafone a fitxat l'Alonso. En resum, que ho veia tot negre. Jo per acabar-lo de rematar li he explicat la marxa que portem els de guifi.net, que aquest vespre ens reuníem amb impulsors que estan decidits a liderar fer xarxa a barcelona... i he aprofitat el seu moment de debilitat per comprar-li la telefònica. Crec que ens anirà bé per poder muntar proxys a mansalva. El que no entenc és com s'ho han fet els de TVOsona per anar tant ràpid a conèixer la notícia, però l'han entès just al revés!

P.D.: Algú te una grabació de la notícia?

xDDDD

En/na Lluís Dalmau ha escrit:
Ep! i el meu és un GL o sigui milió i mig }:-)

Tot i que vaig una mica despistat, què han dit que guifi.net ha comprat
telefònica ?

Lluís

PD: com diuen 'Que hablen de mi aunque sea bién'

Per certi si a algú de telefonica is listening... jo tb ofereixo el meu
node a
cambi d'un milio d'euros :-> aixó si, amb tecnologia punta un
LinksysWRT54G a
54Mbps :D

Saludos

--