Bon dia Eloi

Pots indicar-me com ho puc fer per no rebre correus del guifi. M'entren masses correus diàriament

Moltes gràcies

From: "Eloi Alsina" <[EMAIL PROTECTED]>
To: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Subject: Re: [guifi-usuaris] Telefonica compra guifi.net. noticia de tvosona
Date: Sat, 24 Mar 2007 14:01:21 +0100

a qui venia el segon correu xDDDD era la reflexio :P

El 24/03/07, Ramon Roca <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

Tranqui...
A mi m'han explicat que a TVO a mitja tarda fan un programa on hi ha una
part en plan noticiari "conya".
:)

En/na Eloi Alsina ha escrit:

Acepta el reto MSN Premium: Correos más divertidos con fotos y textos increíbles en MSN Premium. Descárgalo y pruébalo 2 meses gratis. http://join.msn.com?XAPID=1697&DI=1055&HL=Footer_mailsenviados_correosmasdivertidos