Tranqui...
A mi m'han explicat que a TVO a mitja tarda fan un programa on hi ha una part en plan noticiari "conya".
:)

En/na Eloi Alsina ha escrit:
bueno rectifincant.... algu pot contrastar la noticia ???? jejejejeje
pq podé me precipitat xDDDDDD

El 24/03/07, *Eloi Alsina* < [EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>> ha escrit:

    Déu meu despres de veure aixo i abans d'anar a dormir amb el
    parell de birres fetes de més.... la veritat s tant subrrealista
    que fins i tot en un estat pitjor d'embiradesa podria continuar
    semblant subrrealista.... deu meu..... on podem arribar , i
    sobretot tvo, ... on fa 4 dies estavem a punt de muntar 4 antenes
    al seu repetior de collsuspina,,,,, realment pot tenir 2 lecures
    possibles...

    1a: mala llet (mala folla, per alguns)
    2a: poca professionalitat.....

    no ser quina triar en aquests moments....podert que ho aclareixi
    algu que domini TVO....
    no ser... poder la O final en comptes de Osona vol dir OOOOhhhh,
    com els mags que se ls inventen totes per pescar cliantela.

    sabeu que.... poder millor anar a dormir,,,, RESET i bona nit.
    ZZzzzZZzzzz

    El 23/03/07, *gil forcada* < [EMAIL PROTECTED]
    <mailto:[EMAIL PROTECTED]>> ha escrit:

        ningú ha trucat a TVOsona per dir-los que ara que tenim pasta els
        comprem a ells i així no donaran notícies falses? :D

        P.D. potser sí que els hauríem de trucar a veure quines fonts
        documentals tenen ...

        El dj 22 de 03 del 2007 a les 20:24 +0100, en/na Jordi Soler va
        escriure:

        <mailto:[EMAIL PROTECTED]>