El què he fet sempre amb tothom que ens deixa posar un node a la teulada
és dir-los que la teulada és seva i que si no els agrada el què estem fent
que ens ho diguin i ho desmuntarem immediatament.

No tenim cap paper signat amb ningú però tampoc ningú ens ha dit mai que
desmuntem la parada.

Això sí, als bons llocs, estil Seminari de Vic, cal cuidar-los perquè, des
de sempre ens agrada cuidar a tothom, però, a més, perquè són un potencial
molt important per les comunicacions entre zones.

Per exemple, al Seminari els vaig donar un cop de mà per posar-los guifi
dins la residència d'estudiants que hi tenen, els vaig muntar un proxy
(perquè els estudiants de la residència els afogaven l'adsl), els he fet
formació per donar d'alta usuaris als proxys, configurar winbugs perquè
els estudiants puguin fer anar el messenger i sovint em van trucant.

Però a la torre més alta hi ha un bon grapat d'antenes i és un punt
estratègic a Osona.

Personalment no m'agradaria haver de fer papers, ja en vaig haver de fer
l'altre dia que se'm van tirar a sobre amb el cotxe, i en vaig tenir ben
prou ;)

És la meva opinió !

Salut i Xarxa,

Lluís