Bones Lluis,

Potser tens rao, la veritat que en l'edifici un hi ha node desde fa temps,
aquest diumenge vam conectar a uns veins per cable al node i vaig estar
explican-los tot :) un punt més de presio de cara a veins dolentots.

Crec que en ciutat de cara a veins hi ha que explicar 2 coses que les
diferencia de les instalacions que solen fer els veins al terrat per us comu.

- El que hi ha a un espai comunitari es per us comunitari.
- No hi ha cap problema que es conectin vía cable al node :)
- Tindrás access lliure a la xarxa i als seus continguts.
- No se que mes sense entrar en detalls (contribucions, proxys, comunitat,
suport, etc.)

Peró no se com es es tractaría amb algún vei dels pisos de 60 veins (15
plantes) que no vol res adalt peti qui peti.

Saludos

--

Sebastián Galeano Lozano
Miembro de BadalonaWireless y LLefiaNet