Jo quan estava amb el tema Hàbitat també hi tenia gent força en contra, lo de sempre, que si les antenes fan mal, que si és legal, que ja tenen parabòlica per mirar la tele i no els interessa la internet :-)
En fi, una mica de tot, a molta gent li agrada de portar la contrària...

No recordo qui ho va dir però em sona que deia que hi ha una llei que diu que no et poden privar de posar a la teulada els aparells necessaris per les teves comunicacions.
A veure si algú pot repescar el missatge.

En/na imakoki ha escrit:
Bones gent,
Dons jo he sufert un problema amb la comunitat i per desgracia al no ser radioaficionat no he tingut el suport que deu donar tenir lliçencia per posar una antena de radioficionat amb el que imagino que pasat els problemets de posar aquesta el tema de posar una wifi no deu ser masa complicat, o aixi ho crec. Vaig tenir de plegar el que habia posast al terrat. El complicat del meu cas es que som un unic bloc pero son tres escales que van una mica per lliure amb el problema afegit en el meu cas que la nostra escala no te acces al terrat. Dons un vei de l´escla del costat (estic a un canto) es va pusar burro i no hi ha agut manera. El fotut d'aquest cas, que imagino que no deu succeir sobint, es que l'escala del vei problematic te molt en compte el que diu aquest senyor (encare no entenc d'on surt aquest comportament en plan "borregos") i encare que en principi no hi habia problema tot va cambiar en quant un vei (el que feia de president, o millor dit la seva dona) va comentar la disconformitat d'aquest "tipus"que a mes es un dels atics. Tots es van tirar enrera i aixo que jo corria amb es gastos. El tema va ser que amb el suport dels veins de la meva escala i preguntats es de la junta de l'escala del costat em van dir que endevant. Tot i que jo volia fer una reunio em van dir que totom posava antenes (paraboliques) sense permis i que entre els de la junta van comentar que no hi veien problemes i que la poses. Pero en quan aquest tiu va treure el cap tot es va complicar perque els de la junta em van demanar que la treges i els hi vaig dir que perque no feiem la reunio que en el seu moment no van voler fer. El resultat va ser el comentat. De moment l'antena esta al balco (visc a un vuite d'altura) i tot i que hi ha bones vistes no pas cap a on ens interesava :( El problema del meu bloc es que tot i que te unes bones vistes som prop de 100 vivendes, en tres escalas. Masa gent perque no hi surtin indesitjables com ha sigut el cas pero a mes a ciutat que anem molt a la nostra dons el trobar-se amb que si un diu no tot un munt li va al derrera potser es mes facil :( Vaig anar a preguntar al ministeri d'industria i telecos i no en vaig treure res. Be res que em poges servir per fer el tema mes facil. Suposo que vaig fer moltes coses malament pero ja esta fet :( Aurem d'esperar a fer un intent mes endevant a veure si cambia la percepcio de la gent (potser quan tinguem algo de xarxa real a l'hospi) perque per a mir a sigut molt i molt frustrant. Aixo no es pot quedar aixi :( Salutacions ;)
imakoki