  From: Joan Ayats
  To: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
  Sent: Monday, October 08, 2007 11:37 PM
  Subject: [guifi-usuaris] Guifi sense wi-fi

  Hola,

  m'han passat aquesta url sobre el treball del comitè OPERA Open PLC (Power
Line Carrier) European Reserach Alliance, respecte al tema de la transmissió IP
sobre línies elèctriques.

  http://www.ist-opera.org/

  La part tècnica s'escapa a la meva comprensió, però he pensat que potser a
algú li podria interessar. Això s'aparta de la filosofia "sense fils", però
potser  podria servir per fer "xarxa oberta".
  De totes maneres sembla que el tema encara no esta madur.

  a reveure

  Joan Ayats

  __________ Información de NOD32, revisión 2578 (20071008) __________

  http://www.nod32.com