En aquest pais es normal que no ho facin servir.
Les electriques tenen molt actionarat a les telecos :P no els interesa una
tecnologia milagrosa, que poden fer servir els pobres sense excuses.

Aixo em recorda pq GeneralMotors va abandonar misteriosament un cotxe electric
que feia no se quants centenars de qms sense repostar :P tenen accions les
petroleres :P aquí el mateix son el mateix gos :P

Saludos

--

Sebastián Galeano Lozano
Miembro de BadalonaWireless