Hola,

no sabia que les PLC despertessin tantes "passions". S'aprèn molt en aquest
fòrum.
Pel que m'han explicat, les aplicacions que s'estan desenvolupant son per
banda estreta (3k) i per temes de manteniment de les xarxes elèctriques.
Sembla que tothom coincideix en la problemàtica del seu us en banda ampla i
la inviabilitat d'usar-es per  la transmissió IP.

Joan Ayats