De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de
Ramon Amblàs
Enviado el: miércoles, 09 de abril de 2008 7:22
Para: guifi-usuaris
Asunto: [guifi-usuaris] En una xarxa obrir una ADSL per convidats de fora

Hola,

Ho voldria per una empresa, no estan connectats a guifi.net

Interessa que els convidats puguin fer servir l'ADSL però que no vegin res
més de la xarxa.

Per això pensava en tenir dues xarxa la privada (que estaria darrera la WAN)
i la pública (la WLAN).
Si, ja sé que el concepte és a l'inrevés Eye-wink

La xarxa té ip 192.168.0.0/24
L'ADSL és 192.168.0.2

Al Linksys amb dd-wrt li poso a la WAN 192.168.0.5 i la porta d'enllaç cap a
192.168.0.2

A la LAN li poso la ip 192.168.100.1.
El poso en mode AP, activo el DHCP i em dona adreces 192.168.100.x

Endollo el Linksys pel port WAN cap al switch de la xarxa.
Des de un ordinador de "dins" si faig pings cap a 192.168.100.x no respon,
correcte.
Però tampoc respon 192.168.0.5 (la ip de la wan) Sad

Connecto un portàtil amb wifi, em dona ip, puc sortir a Internet
(fantàstic!) però si faig pings a la xarxa de l'empresa també respon (això
no ho voldria).

Em podeu ajudar ?

<<image001.gif>>

<<image002.gif>>