Perfecte, amb això s'engega en mode failsafe i pots entrar per telnet

Un cop a dins netegem la partició «jffs2»
[EMAIL PROTECTED]:/#  mount_root
[EMAIL PROTECTED]:/#  mtd -r erase rootfs_data
i esperar que faci un reboot.

Ja el tinc recuperar, al migdia miraré de posar-li el x-wrt.

En/na Miquel Martos ha escrit:
Ara no ho recordo bé, pero crec que els routers flashejats amb OpenWRT
s'els hi pot activar un failsafe mode.
.. buscanthe trobat això :P

Plug in the router and wait for the DMZ LED to light up. Then
immediately press and hold the reset button for 2 seconds. If done
right the DMZ LED will quickly flash 3 times every second.
Total que si aconsegueixes això el podràs reflashejar.