Es normal que no trobi cap proxy... serà per que et falta el enllaç...
Al teu node i tens dues ràdios, amb una en tens prou eliminen una, i llavors li
fas el enllaç cap al ap, assegurat quin firmware tens dins de la radio un
DD-WRT o un DD-GUIFI, i li poses la mac.
Un cop fet tot això a la web li podràs passar el unsolclic a la radio.
A “Com connectar” (http://guifi.net/ca/trespassos) ho explica detalladament.
Sort.