Es fàcil comprovar-ho...

Entra aquí http://guifi.net/ca/node/11729 i ho veuràs...

A al ap (winbox) NO i tens
pas que entrar....

From: [EMAIL PROTECTED]
To: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Subject: Re: [guifi-usuaris] Problema Sta. Eugenia
Date: Wed, 30 Apr 2008 22:26:03 +0200

Be, hauré de comprovar el que em dius, ja que aquests
passos es suposava que ja estaven fets. Bé, de fet jo li he passat l'unsolclic
que m'han portat gravat en un CD.
M'ha semblat que l'enllaç estava fet... He accedit a la
pàgina inicial de l'ap (m'ha sortit la home del mikrotik).
Fins hi tot he provat de baixar el winbox i ho ha fet
correctament.

El tema dels 2 trastos el desconeixia...
Bé, potser serà millor començar de bon
principì!

Gràcies!
Toni