  From: enric per
  To: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
  Sent: Wednesday, April 30, 2008 8:19 PM
  Subject: RE: [guifi-usuaris] Problema Sta. Eugenia

  Es normal que no trobi cap proxy... serà per que et falta el enllaç...
  Al teu node i tens dues ràdios, amb una en tens prou eliminen una, i llavors
li fas el enllaç cap al ap, assegurat quin firmware tens dins de la radio un
DD-WRT o un DD-GUIFI, i li poses la mac.
  Un cop fet tot això a la web li podràs passar el unsolclic a la radio.
  A “Com connectar” (http://guifi.net/ca/trespassos) ho explica detalladament.
  Sort.