From: *Carles Soler Serra* <[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>>
Date: 14/05/2008 20:36
Subject: Xarxa lliure a Fonollosa! URGENT
To: [EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>, [EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>, [EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>

bona tarda,

sóc Carles Soler regidor de l'ajuntament de Fonollosa, tinc la regidoria que abans ocupava l'Alfons Parcerisas. Com sabeu nosaltres estem interessats en crea una xarxa lliure pq a Fono. el tema de la banda ample està fotut. La voldríem dur a terme aquest any i la qüestió és que aquest 20 de maig s'acaba el termini de presentació d'una subvenció on crec que podríem entrar-hi el tema de la xarxa lliure. La subvenció surt de la Secretaria de Estado de Telecomunicaciones y para la Sociedad de la Informacion i està dins el subprograma Avanza Infrastructuras. La documentació que ens demanen és aquesta:

"-Prestaciones técnicas del  servicio.

-disponibilidad

-coste del servicio para usuarios.

-Detalle inversiones a realizar.

-Identificacion, descripcion y coste de los distintos elementos del proyecto.

-Planificación del proyecto

-Justificacion de la alternativa elegida.

-Análisis socio-económico.

-etc..."

Potser espanta, però, tot es possible. Si ja tenieu una mica de projecte ens el mirem conjuntament i ho aproximem el màxim a la realitat. Moltes de les coses que demanen són descripcions i memòries que l'Ajuntament ja les maquillarem...

PERDONEU-ME perquè no es pot anar tant a última hora però aquesta subvenció no l'he sabut fins fa poc! em podeu trucar per concretar com ho podem fer al 630905476 Carles Soler.

Gràcies i PERDONEU  PELS POCS DIES QUE KEDEN,