Responc entre línies

  _____

De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de
albert homs
Enviado el: miércoles, 14 de mayo de 2008 21:04
Para: [EMAIL PROTECTED];
Asunto: [guifi-usuaris] Fwd: Xarxa lliure a Fonollosa! URGENT

---------- Forwarded message ----------
From: Carles Soler Serra <[EMAIL PROTECTED]>
Date: 14/05/2008 20:36
Subject: Xarxa lliure a Fonollosa! URGENT
To: [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED]

bona tarda,

sóc Carles Soler regidor de l'ajuntament de Fonollosa, tinc la regidoria que
abans ocupava l'Alfons Parcerisas.  Com sabeu nosaltres estem interessats en
crea  una xarxa lliure pq a Fono. el tema de la banda ample està fotut. La
voldríem dur a terme aquest any i la qüestió és que aquest 20 de maig
s'acaba el termini de presentació d'una subvenció on crec que podríem
entrar-hi el tema de la xarxa lliure. La subvenció surt de la Secretaria de
Estado de Telecomunicaciones y para la Sociedad de la Informacion i està
dins el subprograma Avanza Infrastructuras.  La documentació que ens demanen
és aquesta:

"-Prestaciones técnicas del  servicio.

-disponibilidad

En principi el projecte era pel 100% del poble si no m’equivoco

-coste del servicio para usuarios.

0 patatero, és la gràcia de la xarxa lliure. Només s’haurien (o no) de
comprar el router i l’antena

-Detalle inversiones a realizar.

El projecte que va enviar l’albert ja ho descriu

-Identificacion, descripcion y coste de los distintos elementos del
proyecto.

Ídem anterior

-Planificación del proyecto

Això depèn dels mitjans que tinguem. Si l’ajuntament o el poble hi posa “mà
d’obra” amb 4 caps de setmana ho tenim muntat. També hi ha l’alternativa de
l’empresa Sampitser que realitza els muntatges

-Justificacion de la alternativa elegida.

Les altres no funcionen (fa tants anys que ho diem...)

-Análisis socio-económico.

Aquí ja no hi entro

-etc..."

Potser espanta, però, tot  es possible. Si ja tenieu una mica de projecte
ens el mirem  conjuntament  i  ho aproximem el màxim a la realitat. Moltes
de les coses que demanen són descripcions i memòries  que l'Ajuntament ja
les maquillarem...

Jo no disposo de temps per dedicar-hi, de totes maneres, ja teniu el
projecte que us va enviar l’Albert, amb això ja n’hi hauria prou. També us
podeu inspirar amb el que trobeu per la pàgina de guifi.net. Totes les
xarxes lliures són més o menys iguals. Si no te’n surts ja tens el meu
telèfon però no hi comptis gaire.

PERDONEU-ME perquè no es pot anar tant a última hora però aquesta subvenció
no l'he sabut fins fa poc! em podeu trucar  per concretar com ho podem fer
al 630905476 Carles Soler.

Gràcies i PERDONEU  PELS POCS DIES QUE KEDEN,