He vist pel torch que has passat, que suposo que és el que vas veure
d'aquest usuari, que estava fent servir molts ports del antic proxy
esperança (10.138.25.68), ara esperança és el 10.138.16.4. Això vol dir
que hi arribava per IP.

En tot cas és important parlar amb l'usuari, si et diu alguna cosa
directament ens ho dius. Normalment parlant-ne tot s'ha d'entendre. En
teoria el P2P ja estava tancat des d'aquesta porta, el que conve es saber
que s'hi estava fent.