En/na Miquel Martos ha escrit:
Referent al filtre de p2p, doncs ara diversos programes p2p com
l'emule, permeten camuflar els paquets d'una altre manera. Apart no
ajuda gaire la utilitat aquesta "proxifier" o come s digui.

Al routeros 2.9.x veig que no se li pot fe gaire més, però al 3.x han
implementat poder afegir filtres Layer7.

Aqui per exemple podem trobar el "pattern" que fa servir la xarxa edonkey:
http://l7-filter.sourceforge.net/layer7-protocols/protocols/edonkey.pat

Afegir el suport layer7 als proxys pot ser complicat ja que no ho
porta el propi kernel i s'hi ha d'afegir manualment el suport. (
almenys en les distribucion basades en debian ).

Amb Layer 7 encara tinc pendent de provar-ho però a mi m'ha anat bé el filtre ipp2p. Explico els passos en una Ubuntu-Server (suposo que a Debian no serà gaire diferent) aquí:

http://acacha.dyndns.org/mediawiki/index.php/Iptables#IPP2P

El que no filtra completament és Ares. Emule i altres queden ben filtrats... (al menys fins on jo ho he provat...)

Algú a provat ares amb l7filter?